En natt full av inspirerande tankar

God morgon alla mina läsare!

Vad kul att läsarantalet stigit så pass mycket på bara någon dag! :) Alltid kul.

Igår kväll när jag la mig så hade jag på känn att denna natt - ja, den skulle bli en riktig tänkar-natt. Jag hade flera inredningstidningar nära tillhands, och ni som älskar inredning - ni anar väl hur det slutade? -Jo, där legade jag - tokbläddrade i alla tidningar och bara sökte efter inspiration till mitt eget hem. Ingenting dyrt, ingenting omständigt - bara dom där små detaljerna som gör ett hem. Kom fram till en hel del nya saker, ska jag tala om för er.
Förhoppningsvis så får ni se mina små ideér så småning om. Men nu, blir det lite bilder innan
frukosten serveras här hemma! :)




En helt UNDERBAR tidning. Sanna mina ord, här hittar du saker
som du bara trodde existerade i dina drömmar!




Ett par betongljusstakar jag fyndade för en liten peng på Kupan. Snälla, lägg för guds skull INTE märke till
vårt hemska kakel och den där otroligt fula marmorbänkskivan.. *huga*
Jag försöker intala mig att det passar in i det här råa och slitna, men snart så.. ska det där
bort, om vi så ska vara utan bänkskiva i flera veckor.




Har flyttat om lite granna i köket.. Korgen har fått flytta till köksbänken där den gjorde sig riktigt bra.
Om ni undrar vem som är på fotografiet, så kan jag berätta för er att det är min sambos morfar.
Fortfarande i livet och jättemysig! : )




Tidningstället har även det fått flytta till kökbänken.




Som sagt.. *harklar* Kaklet, kaklet.. Hur som haver, en ljusstake från Miljögården och Te-burken
köptes på Mias Lustgård i Umeå.




Sen har vi ju den här fula micron som jag försöker "pimpa" på alla möjliga vis.
Just nu ser det alltså ur så här




Vilken lycka när jag hittade dessa gardiner på Kupan, för 40 kr !! Nu hänger dom så vackert i köksfönstret.




En till bild ↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0