Vad gör man när det är mulet och grått ute?

Hej Allesammans!

Denna dag har spenderats på ranten. Har varit in till "storstan" och gjort bort min Timepool-utbildning så att jag kan börja springvicka igen. Känns otroligt skönt att få komma ut och göra någonting på dagarna, och sen blir det ju inte sämre av att jag även ska få jobba i byaffärn där jag tror att jag kommer trivas otroligt bra!

Just nu vågar jag knappt säga vad jag gör.. Har slagit upp ostbågar i en fin mormorsskål, så här sitter jag och äter ostbågar till lunch... *skäms*. Nå väl, så farligt är det väl ändå inte... Ska ju faktiskt laga mat här alldeles strax.

Ute är det mulet, grått och trist. Fast ska jag vara riktigt ärlig?
-Det är ganska mysigt ändå.

Nu har man inte alls dåligt samvete när man är inne och fixar o donar. Annat är det när solen skiner och inredningslusten spirar för fullt. Man står i valet och kvalet - Ska jag vara inne och pyssla, eller ute i solskenet? Ja jisses, vilka bekymmer man kan ha, va ?

Jag avrundar här med lite bilder som jag haft uppe på min förra blogg, så se och njut.

/Sandra














Kommentarer
Postat av: Eva Agnes

Hej Sandra!

Vilken fin blog du har startat. Headern gillar jag mycket. Den är så enkel och vacker.

Lycka till med bloggandet och ät inte ostbågar till lunch varje dag...hi hi hi

Kramar Eva Agnes

2010-03-31 @ 18:16:15
URL: http://evascountry.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0