En seg måndag är här..

Jisses, vilken tröttsam dag det har varit! Känner mig helt slut i både kropp och själ.
Hade varit helt underbart att få krypa ner i sängen under filten, och slumra lite lätt till en bok.

Tyvärr har jag maten på spisen, som är färdig om exakt.. 38 minuter! Då blir det alltså att jag äter lite grann och sen ska jag lägga mig och vila. Kvällen är lång och jag har tvätt som ska hängas och vikas.

Var på Röda Korset idag och fyndade två stora snäckor, som var målade i en svagt rosa pärlemofärg med massor av glans. Var jättefina! 5 kr styck, som hittat. Eller hur? :) Bilder kommer så småning om.

Nu ska jag inte göra annat än vänta ut maten här.

Ni får ha det så bra! :)

Kram!

/Sandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0