Trött.

Guud, hur ska jag orka?!

Efter en natt utan speciellt mycket sömn så är jag uppe med tuppen. Börjar jobbet om 20 minuter och jobbar hela dagen och kvällen, till 20.00 :( Jag är verkligen slutkörd nu känner jag. Är jättetrött, stressad och kroppen är som uppe i varv hela tiden, jisses. Hade jag varit på mina vanliga arbetsställen så hade jag sjukskrivit mig, men nu är jag ju på ett nytt ställe och man vill verkligen visa framfötterna. Så jag ska försöka bita ihop. Jobbar 08-20 i morgon också, på måndag kör jag på 7-16. Tisdag har jag insulinutbildning och onsdag brevidgång inför sommarens jobb..

Finns det ingen där ute som kan ge mig lite styrka? Det hade verkligen inte skadat, haha! :/ Dock så har jag avbokat torsdag, fredag och helgens dagar till ledighet. Det behövs. Har bara varit ledig en dag åt gången, max! Det är alldeles för lite, man hinner som inte riktigt vila upp sig och ta nya tag..

Nä, jobbet kallar :/ Vi hörs..

/Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0