Vinterns sista pust.

Vilket väder det är ute!

Jisses, precis när man trodde att våren var här - ja då tog vintern sin (förhoppningsvis) sista pust och vräkte ner med flera decimeter snö! Tusan då.. jag som tänkte börja göra lite fint ute på gården, men det får vänta..

Dagen har varit lugn i det stora hela. Har bara plockat och städat här hemma. Gubben har också varit flitig - han har städat ur kylen, dammsugit och vaskat. Han är så go! :)

Tvättmaskinen går i alla fall varm, disken är fixad och så har man så klart ändrat lite här hemma. Har bland annat fått ett helt lass med massor av vackra, fina saker från min faster! Och det tackar jag för! Är alltid så mysigt när man får ändra om och göra det mysigt. Det kommer förhoppningsvis upp lite bilder snart!

Nu tänker jag avrunda här, ska nämligen börja med middagen! Severas kyckling och ris här hos oss! :)

*vink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0