Äntligen har jag glädjen att få säga..

♦...Välkommen till min nya blogg!


Efter många om och men, så har jag äntligen startat upp denna
blogg inspirerad av min största passion - inredning!

Jag har mer och mer fått upp ögonen för den så kallade "shabby chic"-stilen som verkar vara ett hett samtalsämne just nu. Det här är en stil jag fullkomligt älskat i många år, men det har som aldrig riktigt.. passat in?

Nu har vi äntligen flyttat till ett nytt hus, som ruvar på många nya möjligheter. Vi har en fantastisk grund att stå på. Rymliga rum, vackra golv och massor av små, fina detaljer som man säkerligen kan framhäva med lite färg och form. Jag hoppas verkligen att ni där ute finner det intressant och glädjande att kika in i vår vardag emellanåt, bara för att se hur vi har det här på landet...




/ Sandra ♥

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vad roligt med en ny blogg! Ser fram emot att läsa den och bli inspirerad, hihi :)

2010-03-31 @ 08:40:20
URL: http://izzao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0