Ett litet tips så här i så-tider..




Ni känner säkert till dessa vanliga, lite störra glaskupor som man kan täcka över kakor, pajer, växter med m.m. ?

Det här är ytterligare en smart grej man kan göra med en liten smörkupa. Jag har sparat lite citronfröer från mina citroner, och tanken är alltså att jag ska försöka få liv i dessa.. Just därför har jag planterat fröerna i mina smörkupor, då man får fram det perfekta klimatet, fuktigheten och värmen som krävs för att fröer ska blomma ut. Det är inte bara praktiskt, det är ju även vackert !

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Såklart att det är ok, vilken mysig och lite annorlunda blogg du har. Hoppas det blir ett citronträd där under kupan.

Ha en skön påsk!

kram Anna

2010-04-01 @ 16:35:54
URL: http://vitaverandan-anna.blogspot.com
Postat av: MiaMaria

Hejsan!



Och välkommen till bloggriket...



Visst är dessa glasklockor vackra och vilket bra sätt att använda den..



Ha en skön PÅSK!

MiaMaria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0