Många planer - lite tid.

Jag tänkte nästan börja detta inlägg med ett långt "förlåååt för att jag inte uppdaterat på ett tag", men - varför be om ursäkt? Det är ju bättre för er läsare att jag uppdaterar lite mindre, men med hjärtat - än lite oftare och med tråkiga inlägg. Eller hur?

Jag har som sagt haft fullt upp på nyjobbet. Trivs som fisken i vattnet, även om jag ibland kan tycka att det är rätt så psykiskt påfrestande med det sociala småsurrandet. Jag vänjer mig säkert med tiden.

Annars så har dagarna varit otroligt korta. Har bara hunnit hem från jobbet, lagat mat och vips - så är klockan nio och man känner att ögonlocken är på gränsen till att slå igen. Jag förstår bara inte, nyss var mina dygn hur långa som helst och jag hade all tid i världen att göra allt jag kände för, men nu är dagarna så korta så att jag hinner knappt äta middag så är det dags att gå och sova.. phew.

Inredningsmässigt så har det varit ganska lugnt, men jag gissar att jag kommer igång väldigt snart igen då min kropp börjar vänja sig vid ett hektiskt liv.. ;P

Nu ska jag dricka ett glas choklad och sen gissar jag att jag kryper ner och bläddrar i lite inredningstidningar..

Sov gott på er !

/Sandra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0