En underbar påsk.


Vilken underbar påsk vi har haft här i norr!


Massor av skoterturen, grillmys och kanske några glas vin för mycket... *ler*, men kul - ja det har vi verkligen haft. Har träffat lite nytt folk från Norge och Luleå. Har trillat av skotern, ätit supergod mat, sovit i en alldeles för liten tältsäng med gubben och bara varit.

Tyvärr så har vi glömt kameran hemma, så några påskbilder blev det inte det här året :/ Bättre lycka nästa år, hoppas jag! :)

Jag ska försöka att inte sitta upp alltför länge ikväll. Börjar ju nämligen jobba i morgon! Ett års arbetslöshet har verkligen tagit ut sin rätt på kropp och själ - så det känns verkligen skönt att få komma igång igen. Mitt ♥ har redan lagt sig och hundarna sover så sött dom också.

Jag bjuder på lite hundbilder och sen är det god natt för mig med.


Qira är en chihuahua/dvärgpincher-tjej som har sina små egenheter.. *ler*



En nyvaken piga i vårt gamla hus som vi ibland saknar.



Våran Maja Piraya, som vi kallar henne. Här var hon nog inte mer än.. 12 veckor? En blandis mellan gråhund och siberian huskey. Världens snällaste.



En bedårande blick ♥



Se så liten min lilla Qira var, blott 8 veckor gammal. Hon vägde inte mer än ett halvt kilo, om jag minns rätt.



Åh, vad jag saknar dessa valptider..



En bild på mig och min gammelhund Bonita, som bor hos mina föräldrar. Mor min kan inte riktigt skiljas från henne, så.. hon fick stanna kvar! ;)



Ytterligare en supersöt bild.. Gudars, har hon verkligen varit SÅ liten?



Så här spenderade hon sina första dagar hemma hos mig. Jobbade på restaurang på den tiden, så hon spenderade mycket tid i sin egen lilla väska där hon sov så sött med nappen i mun. Ja, ni hörde rätt - hon sov med en napp i munnen som hon smuttade på i sömnen.. thihi! :)



Nå men titta, vilket litet troll! ♥



Så här trött är man efter en timmes lek och bus ute på sjön..



Julaftonskvällen.. Det märks va? ;)



En bild på min älskade kusin och Maja.



Vi avslutar med en bild på Lilleman. Min grandis som fick somna in den tredje advent då han hade allvarliga magproblem :( Saknar honom så det gör ont ibland. Han var verkligen en stjärna, och jag kommer nog aldrig att glömma honom.


/Sandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0