Jag vet att ni väntat!

Så här kommer det ett inlägg med lite nyheter i hemmet:


En söt våg, fyndad för en femma.


Nya vardagsrumsgardiner.


En bild på vårat rätt så provisoriska sovrum. Har ett större rum som ska renoveras upp och där ska vi sova så småning om, är det tänkt. Detta får väl bli bebisrum..


Kuddar fyndade på loppis.


Är inte riktigt förtjust i denna hylla från IKEA, men den får hänga med ett tag till i alla fall.


Gården (som just nu är ganska så rörig) och jag har en bit kvar med penseln på höns/hundgården samt den hemska bodan ni ser till vänster.. huuga.


Dessa stolar bor just nu i hallen där dom har piffats upp med nya kuddar från D-stoore! ;)


En pärla som jag tänker måla upp när tiden och lusten infaller sig.. fortsättning följer.


Söta hjärtan på hallväggen.


En tia för denna, inte dåligt va?!


Ett fynd från vår stuga. Rotade igenom alla skåp och lådor och hittade en hel del guldklimpar..


Inhandlat av - Min sambo! Blev rätt så förvånad när han kom hem med dessa krukor.


-Och denna pärldekoration.


En äggkorg som min far köpt. Används flitigt vill jag lova! :)


Ägglåda av moster min.


Burkarna bor nu på bänken, i alla fall tills jag ledsnar och flyttar dom någon annanstans, hihi.


Korg - 5 kr.


Duk från Dollarstore, en tia gav jag för denna.


Fönstret så som det ser ut nu.


Dålig bild! :/


En till fönsterbild.


En så otroligt vacker kopp som jag hittade i stugan. Är gjort i väldigt tunnt porslin, säkert en höjdare till te och kaffe.


Och dessa två. Intryckta i ett skåp kikade dessa fram.. har letat och letat efter något liknande så snacka om glädje när jag fick ta med mig dom här hem! :)


Tänkte slänga upp en bild på mina stora blommor som ni ser uppe på skåpen. Dom bara växer och växter!


Vår förlovnings/midsommarmiddag som vi åt, jag och G på två ens. Entrecote, färskpotatis, rödvinssås, en supergod sallad med nötter och torkade frukter, vitlöksbröd och en knippe kärlek! :)


Romantiskt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0