Nu är det över.

Nu har vi varit på gammelmommos begravning. Allting gick bra och det var så vackert och behagligt måste jag säga, för att vara en begravning då med andra ord. Solen sken och det kändes lugnt. Tårarna var så nära, men ändå så långt borta. Man hade i tankarna att hon fick leva ett långt och friskt liv, fick flera barn och många barnbarn och barnbarnsbarn. Vila i frid, Lilla mommo.

I övrigt är jag helt slut. Har varit och bränt lite pengar på Porjus Allehanda där jag fyndade en mjölkkanna, två dukar, tvålar och ljus. Nu ska jag alldeles krypa ner i sängen med en kopp te och göra en liten handlingslista inför midsommarafton. Lite svårt när man inte vet vars man kommer hålla till, men det löser sig nog.

Nä. Nu en kopp te och sen raka vägen till sängen (där jag säkert lär sova för en stund..)

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0