Världens sämsta bloggare, Ja - Det är Jag, det!

Ja, vad kan man säga? Mycket action på lite tid, Det är ungefär så mitt liv sett ut de senaste veckorna. Jag har jobbat massor, inrett hönsgårdar och hönshus, målat och renoverat. Planterat, köpt gräsklippare. Och inte nog med det, jag har även hunnit med att få en inflammerad blindtarm som blivit bortopererad i måndags.. *suckar djupt*

Nu är jag sjukskriven i hela två veckor, så förhoppningsvis lugnar livet ner sig en aning då jag helt enkelt inte FÅR eller KAN nöta på som vanligt. Idag räckte det med att plocka lite gräs åt hönorna så spände det till i sidan av magen :/ Ajaj, säger jag bara.

Men, till något roligare. Har varit och hämtat hem två små duniga, söta, ALLDELES UNDERBARA kycklingbebisar idag. G:s mormor tänkte ta bort dessa två då tiden inte räckte till, och så klart så öppnade jag mitt hem och mina armar för två små oskyldiga liv. Nu bor dom i tvättstugan i en kycklingbur. Dom har värmelampa, vattenautomat och allt som krävs för att de ska överleva. Tänker slänga upp lite bilder på dom små och sen måste jag lägga mig ner på soffan och dra några djupa andetag så smärtan kanske ger med sig en aning.







Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh, vilka sötnosar!! Måste komma och hälsa på nån dag så jag får se hur ni har det nhy

2010-06-19 @ 09:30:53
URL: http://izzao.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Åh, vilka sötnosar!! Måste komma och hälsa på nån dag så jag får se hur ni har det nhy

2010-06-19 @ 09:30:53
URL: http://izzao.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Sorry, min dator tjorvar. Hur som helst det jag skulle skriva var att jag måste komma och hälsa på nån dag så jag får se hur ni har det nu med hönsgård och kycklingar och allt :) Sen hoppas jag att du kyar på dig gumman! och att du får mycket solsken nu när du varit med om nåt jobbigt. Kramar!

2010-06-19 @ 09:32:41
URL: http://izzao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0