Hönsmamma

Nu är gänget här! :)

Förstå vad roligt vi har det just nu! Man springer ut i hönsgården titt som tätt och bara studerar deras ivriga pickande och kurrande. Man blir en riktig HÖNSMAMMA när man ser att någon höna ligger ner och ser lite trött och hängig ut. Min karl är minst lika nojig som mig, han ringer till och med till sin mormor och rådfrågar om de små liven.. hihi :)

Idag har jag min första lediga dag på jag vet inte hur länge.  Det känns helt underbart och jag njuter av varje sekund. Det där stresstrycket över bröstet börjar avta och jag känner att denna dag kommer bli så otroligt givande. Ska plantera lite blommor och plocka lite grann här på gården. Det behövs alltid :)

Nu ska jag tvätta av mig här och försöka göra lite nytta. Jag uppdaterar så småning om med lite bilder från hönshuset!

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0