Idag, mina vänner...

...Ska jag göra någonting som jag inte gjort på väldans många år.

-Gå till tandläkaren.

Har trotsat min enorma tandläkarskräck och bokat in en timme i den fruktade stolen. Jag vet att min mun behöver en ordentlig genomgång, men jag har även två tjorvande visdomständer... och vet ni vad dom brukar göra med visdomständer? - DRA UT DOM.

Jag har aldrig dragit ut en tand, jag har alltid fått lustgas när det har varit dags för borrning av hål och jag hatar dessa sprutor! Ja jisses, konstigt nog så är jag inte jättenervös. Det kommer väl.. ? Eller så är det helt enkelt så att det känns skönt att få det gjort.

Hur som helst, så ska jag belöna mig själv med att åka till N-vaara och hälsa på Anna-Lena! Bättre belöning får man väl ändå leta efter? Det är alltid så mysigt att åka dit och surra och planera över en kopp kaffe. Dom ska nämligen flytta snart, och jag har lovat att hjälpa till med packning och flytt! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är och kollar ofta fast man inte kommenterar :)) Ser du hur många som kollar din blogg ???

Kanske man startar en "hemlig" blogg, va ??

2010-05-11 @ 13:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0