En fullsmockad vecka.

Förlåt så hemskt mycket för att jag inte uppdaterat så mycket de senaste dagarna! :(

Har helt enkelt haft alldeles fullt upp. Jobbet har tagit en stor del av min vardagliga ork, så när man väl kommer hem så har man inte gjort mer än hoppat ner i soffan under filten och småslumrat. Det är verkligen inte lätt att kicka igång kroppen så här efter ett års arbetslöshet.. Men, jag trivs bra - än så länge i alla fall, och det är huvudsaken!

Tyvärr har jag inte tänkt skriva något längre inlägg just nu, utan nu måste jag varva ner och försöka slappna av.

Hoppas att ni får en mysig kväll !

Kramar

/Sandra♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Tack snälla för din fina kommentar hos mig! Så ljuvliga dina små troll är. Helt underbara bilder från när dom var valpar. Ha en mysig kväll. Kram Anna

2010-04-08 @ 23:12:34
URL: http://www.ljuvalantliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0