Idag börjar jag jobba.

God morgon mina läsare!

Har klivit upp här vid tiotiden, matat mina små troll och fört ut dom i hundgården. Är så varmt och skönt ute, så dom har det verkligen mysigt där ute! :) Själv är jag en aning smånervös inför nyjobbet som infinner sig i en liten mataffär. Det kommer säkerligen gå jättebra, och jag lär trivas som fisken i vattnet! Men, som arbetslös i över ett år så.. känns det en aning pirrigt att bryta sina "fria" vanor som man skapat sig under den här långa tiden.

Jag hoppas att ni håller era tummar och tår för mig, för nu ska jag logga ut och börja göra mig i ordning!

Kramar! / Sandra♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer att gå så bra så, ska du se..

Kommer att träffa mycket folk, roligt..

Ha det bra å kram från Mummy....

2010-04-07 @ 15:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0