En usel bloggare, Yep - That's meee.

Rubriken får tala för sig själv.

Men, för att ta upp någonting roligare. I morgon är det sista dagen jag arbetar här i byn och sen är jag ledig i hela FEM dagar innan jag börjar arbeta med springvicket igen. Ni anar inte hur mycket jag längtar efter lite sammanhängande ledighet! Åh gud alltså.

Idag tänker jag inte göra ett sk*t, rent ut sagt. Tänker bara mysa, dricka massor med te, äta god mat, busa med mina små troll till hundar. Ja, idag är det en riktig mysdag! :) Men först - en siesta på soffan!

Btw, så är vårt fina sovrum färdigt. Enda knixet är att jag slarvat bort kameran.. *suck*. Den ligger säkert på något självklart ställe, men jag vet som inte riktigt vars... ?

Nåväl, som ni märker så vill jag inte spendera mer tid här framför dumburken. Nu blir det soffan! :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0