It feels like sunday.

Sitter här, ensam i soffan - som känns gigantisk just nu. Min sambo jobbar natt och tiden står liksom still?

Har varit igång mest hela dagen. Dammsugit, städat, plockat, rensat på gården. M.m. Egentligen borde jag inte ha gjort ett skit idag med tanke på att det är min sista ledigdag innan jobbet kör igång igen. Men, som alltid så försöker man vara riktigt effektiv. Man tänker att det är bättre om jag gör bort det idag så att jag kan slappa efter jobbet i morgon, men tro mig - i morgon finns det tusen andra projekt som jag måste ta tag i ändå.. Haha! :)

Min kamera är fortfarande borta, har dock inte letat dessmer men.. Lite smått irriterande är det nog allt.

Och jag saknar Glenn! Det är verkligen en sån där dag idag. Man vill bara ha honom nära, ligga i hans famn och lukta på hans tröja. Typiskt nog så måste jag vara utan honom i några timmar än, vilket suger! :(



Menmen. Nog om det. Är man kär  så är man, eller hur?

Nu ska jag faktiskt försöka mig på att njuta lite grann här, börjar sju i morgon bitti så den här kvällen blir inte långvarig.

*Vink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0