Renovering på G!

Äntligen har vi tagit tag i det där fruktade sovrummet. Gud vad härligt!



Golvet har jag målat vitt, halvblankt. Har målat hela fyra lager men ännu lyser träet igenom på vissa ställen.. Det kanske inte gör något, egentligen?

Igår tapeserade vi en av väggarna, nu har vi dom tre andra som ska göras klart idag. Fönstret har målats vitt, En ny säng har jag också beställt med två sängbord, kommer någon gång under nästa vecka.. Vilken lycka!

Har köpt tyger, tråd och småsaker idag. Tänker nämligen sy lite nya gardiner och kuddar till både sovrummet och gästrummet. Som ni hör så är det fullt upp här alltså.

Dessutom, ska en rottingstol sprayas vit, hundgården ska målas, bodan ska målas, måste plantera om lite blommor i nya krukor jag införskaffat mig, vi måste dra värme till höns/hundhus, fixa utebelysning innan höstens mörker kommer.. Osv. Osv. Osv..

Nä. Jag börjar med att laga till en middag a lá GI-style. Har gått ner -5kg nu. Det tar sig! Sen ska jag slänga i mig en kopp kaffe och sen är det bara att börja i någon ände.. wish me good luck! :)

/Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0