En dag då allting känns grått.

Idag är det en dag som bara känns så grå, trist och tråkig. Utomhus skiner solen för fullt, men jag känner mig inte alls taggad för varken jobb eller någonting annat heller för den delen.

Det är inte ofta det händer att man vaknar på fel sida, men när man gör det - ja då
brukar oftast hela dagen kännas ganska tråkig och grå.

Menmen, istället för att fokusera på det negativa så ska jag försöka få fram det positiva! Eller hur? Jag har ju faktiskt världens finaste familj, en underbar gubbe, underbara vänner. Världens underbaraste hundar, och ett mysigt hus med massor av möjligheter!

På gården är snön snart framtinad, så det är med spänning jag väntar på att få plocka fram krattan och börja rensa lite ogräs här ute! Ska försöka få tag i ett litet bord med tillhörande stol också.. kanske eventuellt två stolar. Hade velat ha dessa på bron utanför ytterdörren. Är alltid där solen skiner som mest på förmiddagen, så det är ju nästan självklart att det är dit man går på morgonkvisten med kaffekoppen i hand.

Nä, nu blev jag lite inspirerad! Jag börjar jobbet först klockan två, så vet ni vad jag hinner med?
-En liten photoshoot ! ;)

Vänta här, några minuter. Så får ni se lite bilder :)

/Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0