Lite bilder.



Detta är en ytterst provisorisk hörna i vardagsrummet. Fåtöljerna har ännu inte fått sig en ordentligt plats i huset, så jag lär flytta runt dessa en hel del.. Sen ska jag då tapesera om, trivs inte riktigt med dessa medaljonger..



Här får ni se en bild på min mormor, som gick bort för några veckor sedan. Denna bild ska ramas in, så jag är på jakt efter någon vit, sliten gammal ram - helst rund.



Jag fick även ett ryck här för några dagar sedan och slet fram alla förvaringsburkar från skafferiet. Är alltid så svårt att hitta det man söker efter, burkarna står alltid längst in. Nu har man en betydligt bättre överblick.



Köksbordet så som det ser ut nu. En ny lampa som vi faster skickat åt oss.. den tackar vi för ! :)



En del av skänken.



En helbild av skänken.


Nu ska jag faktiskt börja göra mig i ordning, mata mina odågor här hemma och sen beger jag mig till jobbet! :)

Ni får ha det så bra!

/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0