På jakt efter lantliga utekrukor..

Oj, vad duktiga vi har varit idag!

Nu har vi en stor vedhög här på gården som sambon hämtat hit med lastbilen. Det ska klyvas och staplas, förstås. Själv har jag krattat så jag fått stora blåsor på händerna! Jag skojar inte, blåsor! Det måste vara ett tecken på att man tagit i så det bara sjunger om det, hihi!

Har plockat en massa småskräp bland stenarna här ute.. cigarettfimpar, påssnus, plastbitar, glas (!?!), isolering.. Ja, allt mellan himmel och jord. Har även plockat undan spadar och vintertillbehör, så nu börjar det bli dags att hitta fram sommarprylarna och eventuellt inhandla lite nytt. Är på jakt efter två stora, fina blomkrukor som ska få stå på varsin sida av våran infart på gården. Sedan behöver jag blomkrukor till verandan och bron utanför ytterdörren.. Synd bara att man ska vara så himla kräsen.. Har letat runt på massor av internetsidor, men inget har riktigt fångat min uppmärksamhet.. Synd! :/

I morgon börjar jag jobba redan kl 8, och när man bor en bit från stan så innebär det att jag bör vara uppe senast kl 6, om jag vill slippa stressa. Så, med andra ord - God natt på er! :)

/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0