Utomhusprojekt.

Äntligen hemma från jobbet! Phew. Känner mig ganska trött..

Dagens planer verkar röra gården och utomhusgörat. Måste skruva ihop våra nya krattor och sen ska jag sätta igång och kratta undan sådant som tinar upp i tö.. (Ni som har hundar, ni vet vad jag talar om..)

Finns även en hel del annat som behöver göras. Plocka upp en massa bensindunkar, småskräp, stegar osv som vi spritt ut här lite överallt. Hundgården skulle också behövas rensas igenom, men eftersom den ska flyttas och byggas ut så får jag vänta lite med det. Min karl är och klyver ved inför kommande vinter, så jag är inte den enda som håller på och projekterar! :)


Nä, nu ska jag sätta igång med krattorna här!

*vink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0